دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
ی

حوزه / عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان دشمن از ایستادگی ،مقاومت و پشت خالی نکردن مردم ایران از امامین انقلاب وحشت دارد گفت : شهدا با ایثار جان و مال خود از انقلاب اسلامی و ارزش های دینی دفاع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مراسم گرامی داشت روز حماسه و ایثار شهرستان آران و بیدگل شامگاه دوشنبه ۴دی با سخنرانی سردار کوثری و روایتگری بهرام شهبازی و با حضور مسئولان، ائمه جمعه، روحانیون و اقشار مختلف مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در حرم مطهر حضرت هاشم بن علی (ع) و حضرت فاطمه بنت العسکری (س) این شهر برگزار شد.

سردار محمد اسماعیل کوثری در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، مدافع حرم، سلامت و امنیت با بیان اینکه امام راحل با یقین به باورهایش که نشات گرفته از امداد الهی بود پیروز شد اظهار داشت : جمهوری اسلامی ایران در جنگ هشت ساله با دشمن تمام دندان مسلح و در برابر پشتیبانی بسیاری از کشورهای دنیا از رژیم بعثی پیروز شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ در غزه یادآورشد : نیروهای مقاومت حماس طی ۷۵ سال با الگو برداری از انقلاب اسلامی ایران با عملیات پیش دستانه طوفان الاقصی ضربه بسیار سختی را بر اسرائیل غاصب و کودک کش زدند.

سردار کوثری با بیان اینکه ایستادگی انقلاب اسلامی ایران برای حزب الله لبنان ،نیرو های مقاومت حماس، جهاداسلامی و یمنی ها الگو شد خاطرنشان کرد: مردم غزه با دادن بیش از ۲۰ هزار شهید در یک باریکه به مساحت ۳۶۰ کیلومترمربع با الگوبرداری از رزمندگان و شهدای ایران در برابر رژیم صهیونیستی که تمام کشورهای اروپایی و غربی از او حمایت می کنندتاکنون مقاومت نموده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به عملیات کربلای ۴ اشاره کرد و تصریح نمود: در این عملیات در مدت کمتر از۶ ساعت ۹۶۰ شهید دادیم، ولی در عملیات کربلای ۵ موفقیت های چشمگیری نصیب رزمندگان شد.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه جنگ ما جنگ کفر و اسلام، فقر و غنا و ایمان بود و این جنگ هیچ موقع تمام شدنی نیست تصریح کرد: بین کفر و راه حق همیشه جنگ و نزاع بوده و خواهد بود گاهی به صورت جنگ نرم و گاهی هم به صورت جنگ سخت می باشد، لذا پذیرفتن انسانهایی که در جبهه حق قرار دارند بسیار مهم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان دشمن از ایستادگی، مقاومت و پیروی مردم ایران از امامین انقلاب وحشت دارد گفت : شهدا با ایثار جان و مال خود از انقلاب اسلامی و ارزش های دینی دفاع کردند.

سردار کوثری با بیان اینکه شهدا هیچ موقع بدون وضو و نظرخداوند کاری نمی کردند یاد آورشد: اگر ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس نبود در شکست دادن صدام و بیرون کردن دشمن از سرزمین آبا و اجدادی خود موفق نمی شدیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:همانطور که در دوران دفاع مقدس با ایثار ، فداکاری و خودگذشتگی رزمندگان موفق شدیم قطعا در جنگ اقتصادی با دشمن نیز اگر مانند رزمندگان فکر کنیم موفق خواهیم شد.

سردار کوثری از حسن طهرانی مقدم به عنوان پدر و بنیان‌گذاران اصلی صنایع موشکی جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت : این شهید عزیز که هیچ موقع نماز شب و زیارت عاشورایش ترک نمی شد موشک با برد نقطه زن ۲ هزار کیلومتر تولید کرد ولی زمانی که در حال تست نمودن موشک قاره پیما بودبه شهادت رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه قبول داریم مشکلات و گرانی به مردم فشار وارد کرده ولی مسئولان تمام تلاش خودشان را برای رفع مشکلات به کار گرفته اند تصریح کرد :همانطور که توانستیم مشکل دفاع مقدس را حل بکنیم ، داعش را از بین بریم و توطئه بسیار عظیم اغتشاشات سال گذشته را خنثی کنیم به لطف خدا مشکل گرانی نیز قابل حل می باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha